مهاجم سابق تیم ملی تأکید دارد تیم ملی بازی با سوریه را هرگز دست کم نگیرد.

دست کم گرفتن سوریه خودزنی است

به گزارش قدس آنلاین، آرش برهانی می‌گوید:« به نظرمن دست کم گرفتن سوریه خودزنی است و بعید هم می‌دانم چه اعضای کادر فنی و چه بازیکنان چنین تصوری در ذهن داشته باشند. نظر من این است که با جدیت زیاد وارد این بازی ‌شویم و باقی مسائل دیگر در جریان بازی رقم می‌خورد و باید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اما باید برای این بازی جدی و با برنامه بود».

آرش برهانی سپس درباره خط اتش تیم ملی این جملات را به زبان می‌آورد:« ما خط حمله بسیار خوبی داریم و سرآمد همه آن‌ها سردار آزمون و مهدی طارمی هستند. این دو با هم هماهنگی بالایی دارند چون سال‌هاست در کنار هم بازی می‌کنند. بازی این دو مهاجم را می‌پسندم ضمن اینکه اعتقاد دارم دیگر بازیکنان هم زحمت زیادی کشیدند. مثلاً مهدی قایدی که خودش را به این زوج نزدیک کرد».

تعریف و تمجید برهانی از مهدی قایدی نیز جالب توجه است:« تا اینجا خوب کار کرده است. قایدی بازیکن بسیار باهوشی است. او هنر بالایی در دریبلینگ دارد و سورپرایز تیم ملی در جام ملت‌ها بود. یک فوتبالیست کاملاً تکنیکی است. چنین بازیکنانی در فوتبال دنیا رو به افول هستند. باید قدر چنین بازیکنانی را بدانیم. باید بازیکنانی مانند او خوب حفظ شوند. وقتی شنیدم نام قایدی در میان بازیکنان اعزامی به جام ملت‌های آسیاست خیلی خوشحال شدم. قایدی بازیکن با ظرفیتی است و من امیدوارم به درخشش خود در جام ملت‌های آسیا ادامه دهد. به اعتقاد من دیگر بازیکنان نیز ظرفیت بالایی دارند تا در آینده به بازیکنان کلیدی و اصلی تیم ملی در خط حمله تبدیل شوند. بازیکنانی مانند مغانلو و اسدی با استعداد هستند و ما باید آن‌ها را حفظ کنیم. سبک کار امیر قلعه‌نویی هجومی است و به همین دلیل هم عملکرد خط حمله تیم ملی بیشتر به چشم آمده است. به طور کلی تیم‌های آسیایی از مهاجمان ایرانی می‌ترسند».

برهانی درباره مدعیان قهرمانی جام هم این‌گونه نظر داد: «مدعیان همان تیم‌های سنتی هستند. به طور کلی همان چهار، پنج قدرت همیشگی در آسیا هستند که حرف اول را می‌زنند. اینکه بخواهم پیش‌بینی کنم چه تیمی‌هایی به فینال می‌روند سخت است. قلبم می‌گوید ایران فینالیست می‌شود. اما شاید در مسیر اتفاقاتی بیفتد که باب میل ما نباشد. دوست دارم ایران یک پای فینال باشد».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.