رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حدود ۱۲ هزار برنامه از سوی دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی و مردمی، به ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شده است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

اجرای ۱۲ هزار برنامه همزمان با دهه فجر در همدان

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام سید محمد حسن فاضلیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران و روسای کمیته های برنامه ریزی ستاد دهه فجر اظهار کرد: کمیته های تخصصی ستاد گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فعالیت های گسترده ای را در راستای پرشور برگزار کردن برنامه های دهه فجر دارد.

وی، پیروزی انقلاب اسلامی را نماد اراده پولادین ملت ایران اسلامی با دستان خالی و عزمی الهی برای بیرون راندن طاغوت از ایران برشمرد و افزود: ۱۶۵ برنامه شاخص برای دهه فجر تدوین شده و در این راستا ۱۶۵ جلسه کمیته ستاد در ۱۰ شهرستان برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، حضور باشکوه دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مقدمه ای برای حضور پرشور در انتخابات دانست و ادامه داد: در پایان سه شهرستان نمونه و برتر در اجرای برنامه ها تجلیل می‌شوند و سه کمیته برنده نهایی برنامه های دهه فجر شناخته می‌شوند.

حجت الاسلام فاضلیان گفت: اجرای برنامه سراسری غبارروبی مزار شهدا با عنوان مهمانی لاله ها در روز ۱۹ بهمن و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، اجرای طرح سپاس و دیدار مسوولان با خانواده شهدای انقلاب و برگزاری جشن‌ها با محوریت جوانان و با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات از برنامه های شاخص اجرایی در این ایام مبارک است.

وی با توصیه به اینکه گزارشات و برنامه ها اعلامی در کمیته ها عملی شود اظهار کرد: تمام تلاش‌های مسوولان جبران یک قطره از خون شهید نمی‌شود و باید با انگیزه پای کار باشیم.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۸۰ نقطه شهری و روستایی

حجت الاسلام فاضلیان خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر همدان ساعت ۹.۳۰ با تجمع مردمی در میدان امامزاده عبدالله آغاز می شود و ساعت ۱۰ با حرکت در مسیر بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و میدان امام خمینی (ره) ادامه دارد.

وی ادامه داد: سخنران ویژه این مراسم عباسعلی کدخدایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان در تمام سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود بر این مشروعیت انقلاب صحه گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.