فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل ۲۵۶ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه در محورهای مواصلاتی شهرستان گچساران خبر داد.

توقیف محموله ۲۵۶ کیلویی شیشه در گچساران

به گزارش قدس آنلاین، سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: درپی دریافت خبری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر از نوع شیشه از مرزهای شرقی کشور به سمت مرزهای غربی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان گچساران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران حین کنترل خودرو های عبوری محور دیلم به گچساران به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۵۶ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، بیان کرد: پلیس برای ارتقاء امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقاء امنیت جامعه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.