۱۴ عضو شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در آستانه برگزاری این رویداد نمایشی در شهر اردکان یزد، منصوب شدند.

انتصاب اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک

به گزارش قدس آنلاین، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  و رئیس شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، طی احکامی جداگانه اعضای شورای جشنواره بیست و هشتم را منصوب کرد.

بر همین اساس، دکتر داود کیانیان، مجید قناد، دکتر حسن دولت‌آبادی و دکتر شهرام کرمی از پیشکسوتان عرصه نمایش کودک و نوجوان، به همراه  دکتر کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهران فاطمی استاندار یزد، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان، حسین سبزواری فرماندار اردکان، دکتر احمدرضا متالهی شهردار اردکان، محمد صادق باطنی مدیر شبکه پویا و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد نمایشی منصوب شدند.

در متن حکم معاون امور هنری چنین آمده است: «جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان رویدادی است که اکنون جایگاه شایسته‌ای برای عرضه توانایی هنرمندان ایران اسلامی یافته است. صداقت و صفای کودکی، سرمایه‌ای کم‌نظیر و راهگشا برای عبور از مسائل امروز به ویژه دوران استیلای ظواهر گوناگون تکنولوژی به شمار می‌رود و با بهره‌گیری از ظرفیت تئاتر می‌توانیم غبار از چهره رویاهای ناب صادقانه کودکی بزداییم.»

رئیس شورای سیاست‌گذاری در بخش دیگری یادآور شد: «انتقال میراث شایسته ایرانی اسلامی به نسل آینده تاثیرات انکارناپذیری برجای بگذارد چرا که تلاش برای سعادتمندی کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین مسئولیت‌های ما در قبال فرزندان این مرز و بوم است.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، به دبیری امیر مشهدی عباس، اسفندماه سال 1402 در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.