دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: ۱۸ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح نذر هشتم و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها طی سه مرحله در این شهرستان آزاد شده‌اند.

۱۸ زندانی جرایم غیرعمد در تایباد آزاد شده‌اند

به گزارش قدس خراسان، جعفر صدیقی اظهار کرد: این تعداد زندانی در مجموع ۴۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال بدهی داشته اند که ۳۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال آن از سوی شاکیان تخفیف داده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد ادامه داد: در همین راستا ۱۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از سوی ستاد دیه استان خراسان رضوی، امور مساجد و انجمن حمایت از زندانیان تایباد پرداخت شد و این محکومان مالی که توان پرداخت بدهی خود را نداشتند به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

وی گفت: هم اکنون ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان این شهرستان به سر می‌برند که برای آزادی آن‌ها افزون بر ۶۰ میلیارد ریال نیاز است.

صدیقی از تلاش مجموعه مددکاری شهرستان تایباد برای جلب رضایت اولیای دم در پرونده سه زندانی متهم به قتل خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات تامینی و تربیتی، سه خانواده تایبادی ضمن گذشت از اجرای حکم قصاص رضایت خود را برای آزادی زندانی اعلام کردند و سه پرونده هم دردست اقدام است.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد اضافه کرد: سال گذشته در کمیته صلح و سازش تایباد ۱۱۰ پرونده قضایی منجر به صلح شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.