دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، در نظر دارد، نمایندگان خود را در مراجع رفع‌ اختلاف کارفرمایان با سازمان تأمین اجتماعی در مورد تعیین میزان مطالبات بیمه‌ای، براساس اصل شایسته‌گزینی انتخاب کند.

دعوت برای ثبت نام در هیئت‌های حل اختلاف کارفرمایان با سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش قدس آنلان به نقل از روابط‌عمومی دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، از آنجا که مسائل بیمه‌ای یکی از موانع تولید و فضای کسب‌وکار در کشور به شمار می‌آید به نحوی که ۴۰ درصد پرونده‌های دیوان عدالت اداری به این حوزه اختصاص دارد، این دبیرخانه به‌دنبال انتخاب نمایندگان خود در این هیئت‌ها براساس اصل عدالت‌محوری و شایسته‌گزینی است.

دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه از علاقه‌مندان خواست برای حضور در این هیئت‌ها ثبت‌نام کنند.

با توجه به رویکرد تحولی و عدالت‌محور دولت مردمی سیزدهم، مصوب‌شدن آیین‌نامه و دستورالعمل "گزینش و سازماندهی نمایندگان هیئت امناء در هیئت‌های تشخیص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی" و برقراری عدالت؛ نمایندگان دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه در مراجع رفع اختلاف کارفرمایان با این سازمان در مورد تعیین میزان مطالبات بیمه‌ای، در فرآیندی شفاف و براساس اصل شایسته‌گزینی انتخاب می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این هیئت‌ها و دریافت توضیحات بیشتر و ثبت‌نام از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ لغایت ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ به سایت دبیرخانه هیئت امناء به اینجا مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.