۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 961868

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند حرفه ای سارقان مامورنما خبر داد و گفت: با دستور مقام قضائی تصاویر بدون پوشش این متهمان برای شناسایی از سوی مال باختگان منتشر می‌شود.

سارقان مامورنما را شناسایی کنید

به گزارش قدس آنلاین، حکمت‌اله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان از سوی چند سارق تحت پوشش مامور، دستگیری آنها به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به شیوه سرقت این متهمان که با عنوان مامور انتظامی، تلفن همراه و کارت بانکی شهروندان را گرفته و به سرعت متواری می‌شدند، افزود: سارقان خود را به عنوان نیروی پلیس با خودروی شخصی معرفی و اقدام به سرقت می‌کردند که می‌طلبد مردم در مواجهه با افرادی که با لباس و خودرو شخصی خود را مأمور معرفی می‌کنند، کارت شناسایی معتبر و حکم ماموریت درخواست کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش چندین روزه و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی- پلیسی موفق به دستگیری ۲ سارق در خصوص این سرقت‌ها شدند، اظهار کرد: افراد دستگیر شده از متهمان سابقه دار و حرفه ای در امر سرقت هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به چندین فقره سرقت با شیوه‌های جعل عنوان مامور، خطاب به شهروندان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با افراد مشکوک با ۱۱۰ تماس بگیرند تا بلافاصله نزدیکترین گشت انتظامی به محل اعزام شود.

شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور بازپرسی شعبه ۱۱ دادگاه عمومی و انقلاب ناحیه ۳ شهید بهشتی کرج، تصاویر بدون پوشش این متهمان منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان با این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای طرح شکایت و پیگیری پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج-میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.