۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
کد خبر: 962017

سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران با توجه به کاهش نسبی دما و تداوم سرما در کل کشور از هموطنان درخواست کرد انرژی برق و گاز را بهینه مصرف کنند.

لزوم مصرف بهینه انرژی برق و گاز در کشور

به گزارش قدس آنلاین مهدی مقیم زاده سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران، گفت: بر اساس گزارش‌های مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران، نیاز مصرف برق کشور برای امروز شنبه (۱۴ بهمن‌ماه) ۴۳۰۷۸ مگاوات پیش بینی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به افزایش است و ضرورت دارد هموطنان جهت کمک به تأمین برق پایدار کلیه مشترکان در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی کنند.

سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران در ادامه تاکید کرد: علیرغم کاهش دمای قابل ملاحظه در کل کشور و استمرار سرما شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تأمین برق هموطنان وجود ندارد.

مقیم زاده در پایان با توجه به برودت هوا و بارش برف سنگین در اکثر نقاط کشور و افزایش مصرف گاز و برق، و اختلالاتی که در سوخت رسانی به نیروگاه‌ها ممکن است رخ دهد از هم‌وطنان درخواست کرد با رعایت چند نکته ساده و کاربردی از جمله تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد و عایق‌بندی درب و پنجره‌های منازل خود به تأمین گاز و برق پایدار کلیه هموطنان کمک کنند.‌

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.