۲ عضو شورای اسلامی مشهد به شهردار این شهر به علت تعلل و شتاب ندادن به اجرای طرح ساماندهی پایانه مسافربری و نیز ارسال لوایح به شورا در خارج از وقت مقرر تذکر دادند.

شهردار مشهد باز هم از شورای شهر تذکر گرفت

به گزارش قدس خراسان، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد صبح یکشنبه در صد و چهارمین نشست علنی این شورا در تذکر به شهردار مشهد اظهار کرد: شیوه نامه عوارض بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری باید تا پایان دیماه توسط شهرداری ارائه شود تا شورا آن را تا نیمه بهمن ماه بررسی و مصوب کند.

فاطمه سلیمی افزود: لایحه شهرداری در پایان وقت اداری چهارم بهمن ماه به شورا ارسال شد و این در حالی است که شورا باید برای لوایح زمان‌دار فرصت کافی به منظور بررسی داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ نیز باید تا پایان دی ماه ارائه می‌شد اما نهم بهمن ماه به شورا ارسال شد.

وی گفت: تأخیر در ارسال لوایح منجر به مشکل دار شدن مصوبات هنگام دریافت تاییدیه فرمانداری می‌شود.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز اظهار کرد: بیش از یک ماه قبل در خصوص لزوم شتاب بخشی به طرح ساماندهی جلوخان پایانه مسافربری مشهد به شهردار تذکر داده شد و شهردار نیز دستور پیگیری موضوع را صادر کرد.

هاشم دائمی افزود: با توجه به نزدیکی فرایند استقبال از بهار، طرح‌هایی نظیر ساماندهی پایانه‌های مسافربری باید به سرعت اجرا شود اما پس از دستور شهردار نیز، تاکنون در اجرای طرح اقدام خاصی صورت نگرفته است.

مهدی ناصحی از دیگر اعضای شورای شهر مشهد نیز گفت: اعضای شورا در جلسات به شهردار تذکراتی می‌دهند اما هیچ پیگیری در این خصوص صورت نمی‌گیرد، رئیس شورا باید ساز و کاری در این زمینه داشته باشد.

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز اظهار کرد: تذکرات اعضا به صورت کتبی به شهردار ارائه و پیگیری لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.