فرماندار نیشابور گفت: ۱۶۸ طرح عمرانی در حوزه‌های خدماتی، گازرسانی، برق رسانی، صنایع و توسعه روستایی با هشت هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

۱۶۸ طرح عمرانی در نیشابور به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس خراسان، مهدی دونده اظهار کرد: در این ایام روستای کوهستانی «برف ریز» به عنوان آخرین روستای فاقد گاز طبیعی، با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به شبکه گازرسانی متصل و جشن تکمیل گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیشابور برگزار خواهد شد.

فرماندار نیشابور گفت: ۲ طرح حوزه بهداشت و درمان شامل بهره برداری از مرکز تصویر برداری بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور و افتتاح خانه بهداشت روستای «بقمچ» با هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح های عمرانی دهه فجر بوده است.

وی اظهار کرد: برق رسانی به هفت روستا با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار، بهره برداری از سه طرح بهزیستی با ۱۳۰ میلیارد ریال، افتتاح مدرسه خیرساز با هزینه ۶۰ میلیارد ریال و تکمیل ۱۳ طرح مخابراتی در شهرستان با ۳۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های شاخص افتتاح شده ویژه دهه فجر در نیشابور است.

دونده همچنین گفت: از دهه فجر سال گذشته تا پیش از افتتاح ۱۶۸ طرح ذکر شده در مجموع ۲۳۳ طرح عمرانی با ۱۳ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان نیشابور به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.