مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: انتخابات عرصه همگرایی مردمی و انسجام ملی است.

انتخابات عرصه همگرایی مردمی و انسجام ملی است

به گزارش قدس خراسان، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در نشست صمیمی بخشی از ورزشکاران و جامعه ورزشی استان اظهار کرد: در شرایط جهان امروز، ورزش صرفا کارکرد تک بعدی ندارد و یک مقوله چند وجهی و چند بعدی است. امروزه کارکردهای مختلفی از جمله کارکردهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، روانی، بهداشتی و حتی امنیتی برای ورزش متصور است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: ورزش یک پدیده اجتماعی با تنوع کارکردهاست که مهمترین کارکرد آن ایجاد شور و نشاط در جامعه و تقویت کننده مناسبات اجتماعی است.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی کشور صرفا وظیفه قهرمان پروری را بر عهده ندارد و مهمتر از آن ایجاد نشاط و پویایی در جامعه و تزریق امید و خودباوری ملی است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در ادامه ضمن اشاره به نقش فعال، اثرگذار و بی بدیل جامعه ورزشی در عرصه‌های مختلف ملی از جمله عرصه مهم انتخابات، افزود: همانطور که ورزش زمینه ساز ایجاد نشاط و همگرایی در بین آحاد جامعه است، انتخابات نیز عرصه همگرایی مردمی و انسجام ملی است.

وی ضمن تبیین دلایل اهمیت این دوره از انتخابات، به هجمه سنگین رسانه ای و ادراکی دشمن در راستای ناامیدی مردم و بی رغبت کردن آن‌ها نسبت به مشارکت در انتخابات اشاره کرد و به نقش مهم جامعه ورزشی در راستای مواجهه هوشمندانه با این رویکرد جریان معاند پرداخت.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست تعدادی از فعالین ورزشی استان نیز مطالبشان را بیان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.