۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
کد خبر: 962405

رییس اداره مخابرات خواف گفت: ساخت سه سایت تلفن همراه و توسعه ۱۵ سایت همراه از ۲G به ۴G از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم طی یک سال گذشته (دهه فجر سال گذشته تاکنون) در این شهرستان به شمار می‌رود.

۳ سایت مخابراتی در خواف ساخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید ساجدی اظهار کرد: ۱۰ سایت جدید همراه اول نیز در مناطق مختلف شهرستان خواف در حال ساخت است و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس اداره مخابرات خواف توسعه پورت تلفن ثابت با نصب ۲ کافو نوری، توسعه ۲۵۶ پورت اینترنت تلفن ثابت و نصب تجهیزات اف.تی.تی .اچ و آغاز عملیات کابل کشی فیبر نوری به منازل را از اقدامات شاخص مخابرات شهرستان خواف از ابتدای امسال تاکنون ذکر کرد.

وی ادامه داد: قبل از پیروی انقلاب اسلامی تنها چند خط تلفن ثابت در شهر خواف وجود داشت ولی اکنون تمام روستاهای این شهرستان نیز دارای تلفن ثابت و ارتباط مخابراتی است.

ساجدی شعار دولت سیزدهم مبنی بر "دولت الکترونیک در راستای توسعه ارتباطات در مناطق محروم و کم برخوردار" را یادآور شد و گفت: با اتمام این طرحهای مخابراتی مشکلات بسیاری از مردم در زمینه ارتباط پایدار مخابراتی و اینترنت کاهش می‌یابد و شاهد توسعه کمی و کیفی ارتباط مخابراتی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.