مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: انتخابات عرصه تجلی و قدرت مردم در ساختار سیاسی است که موضوعی با بسیار اهمیت است.

انتخابات عرصه تجلی و قدرت مردم در ساختار سیاسی است

به گزارش قدس خراسان، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در جلسه هم‌اندیشی سازمان‌های مردم نهاد استان اظهار کرد: یکی از مزیت‌های خراسان رضوی وجود صدها سمن و تشکل مردم نهاد فعال و پویاست که در عرصه‌های مختلف به دنبال نقش آفرینی و ایفای مسئولیت اجتماعی خود هستند. سمن‌های استان خراسان رضوی به لحاظ کمیت، کیفیت و تنوع و اثرگذاری در جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور قرار دارند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: مبنای عمل شما در شکل دهی این نهادها، احساس مسئولیت درونی و اعتقادی است و به همین جهت وجود مشکلات و موانع در مسیر راه، شما را از این رسالت ارزشمند دلسرد نکرده بلکه با انگیزه به هدف والای خود ادامه می‌دهید و خداوند نیز قطعا اسباب خدمت رسانی را در مسیر پیش روی شما فراهم می‌کند.

وی افزود: الگوی حکمرانی در کشور ما یک الگوی مردم پایه است و مردم در جمهوری اسلامی نقش نمایشی ندارند بلکه نقش مردم اساسی و تاثیرگذار است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی خودشان را خدمتگزار مردم می‌دانستند و این تفکر برگرفته از فقه مترقی شیعی است.

وی با بیان اینکه در اندیشه دینی، مردم و حکومت از هم جدا نیستند بیان کرد: جمهوری اسلامی نظامی است که بر پایه مردم ایجاد شده و منطق حکمرانی در نگاه ولایت فقیه مردم‌سالاری دینی است و نقش مردم در تمام اجزای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مهم است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد باید زمینه مشارکت دهی مردم در انتخابات را فراهم کنند ادامه داد: یکی از بسترهای نظام برای تحققِ حقِ مردم پس از انقلاب، پافشاری بر انتخابات است.

وی افزود: انتخابات عرصه تجلی و قدرت مردم در ساختار سیاسی است که موضوعی با بسیار اهمیت است.

دستیار وزیر اطلاعات به سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد اظهار کرد: شما که رسالتمندانه در عرصه خدمت رسانی و انجام یک وظیفه انسانی پیشتاز هستید در زمینه مشارکت مردم در انتخابات را هم باید ایفای نقش کنید.

وی ادامه داد: دشمن از سال‌های قبل که تلاش می کند که انتخابات را برای مردم بی‌ارزش جلوه دهد و در این چند سال با اغتشاشات و مسائل مختلف برای فراهم کردن این موضوع دست به کار شده است.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی افزود: دشمن از ابتدایی سال ۱۴۰۲ با غول‌های رسانه‌ای خود و با ایجاد اغتشاشات فکری، تردید و با سست کردن اراده مردم سعی می‌کند از حضور و مشارکت در انتخابات حداکثری مردم جلوگیری کند.

وی بیان کرد: دشمن از اقتدار ایران واهمه دارد و طوفان الاقصی و موفقیت‌های مردم یمن و لبنان در چند ماه اخیر را توسعه و قدرت ایران در منطقه می‌داند و از این موضوع هراسان است و سعی در خدشه‌دار کردن موفقیت‌های کشور دارد.

مشاور وزیر اطلاعات به تشکل‌های مردمی اظهار کرد: شما که دلتان برای ایران می‌تپد باید برای خنثی کردن توطئه دشمن و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و سرنوشت کشور هم تلاش کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.