۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 962527

محبی برای جبران بازی ضعیف خود در برابر سوریه در جریان بازی مقابل ژاپن کاملا در خدمت تیم بود و تا پایان بازی بارها با تاثیرگذاری نقش مهمی در کسب پیروزی مقابل ژاپن ایفا کرد.

وقتی امیر قلعه نویی ترکیب بازی ایران برای دیدار با ژاپن را اعلام کرد کمتر کسی توقع داشت محمد محبی به عنوان یکی از یازده بازیکن ثابت ترکیب قلعه نویی باشد،به ویژه اینکه او در جریان بازی با سوریه نیز عملکرد مطلوبی نداشت و بسیاری از کارشناسان در خصوص بازی وی انتقادات تند و تیز را مطرح کردند.

اما محبی برای جبران بازی ضعیف خود در برابر سوریه در جریان بازی مقابل ژاپن  کاملا در خدمت تیم بود و تا پایان بازی بارها با تاثیرگذاری نقش مهمی در کسب پیروزی مقابل ژاپن ایفا کرد. کمتر کسی توقع گلزنی محمد محبی در بازی برابر ژاپن را داشت اما او با انرژی صد در صدی خود و به ثمر رساندن گل اول تیم ملی نشان داد اگر بخواهد می‌تواند تمام قد در خدمت تیم ملی باشد و در نقش یک ستاره ظاهر شود.

محبی با ارائه یک نمایش قابل قبول به نوعی اشتباهات خود در بازی برابر سوریه را به کلی جبران کرد و حالا می تواند با این روحیه در ترکیب ثابت قلعه نویی جای بگیرد، به این شرط که از نظر روحی و روانی آمادگی خود را حفظ کند. محبی نشان داد می تواند جای خالی طارمی را پر کند و در برخی اوقات در نقش یک سوپر استار ظاهر شود، اما نباید این موفقیت و درخشش مقطعی باشد چون تیم ملی نیاز به چنین انرژی و پتانسیلی از سوی او دارد.

اما مطمئنا بعد از محبی خوشحال ترین فرد از درخشش این بازیکن،امیر قلعه نویی بود چون حالا می تواند از انتخاب این بازیکن و قرار گرفتن او در ترکیب ثابت تیم ملی دفاع کند و به آینده امیدوار باشد چون با درخشش او و ده بازیکن دیگر ایران آنها در تورنمنت باقی ماندند و حالا امیدوارنه ماجراجویی خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.