کتاب «قصه یک پیراهن» اثری از انتشارات به‌نشر در جمع برگزیدگان بخش ادبیات ‌وهنر همایش کتاب سال حوزه قرار گرفت.

کتاب «قصه یک پیراهن» از به نشر در جمع برگزیدگان کتاب سال حوزه

به گزارش قدس آنلاین، اختتامیه بیست و پنجم همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی آیت الله سبحانی و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد و با معرفی برگزیدگان، شایسته های تقدیر و شایسته های تحسین به ایستگاه پایانی رسید.

براساس نظر هیئت داوران.، کتاب «قصه یک پیراهن» نوشته علی اصغر کاویانی در بخش ادبیات و هنر بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه شایسته تقدیر شد.

«قصه یک پیراهن» داستانی درباره پیراهن شفا بخش امام رضا(ع) است که علی اصغر کاویانی در آن، قصه‌ای متفاوت را از زبان تکه پارچه پیراهن متبرک امام رضا(ع) که به دعبل خزاعی هدیه شده بود را به نگارش درآورده است.

انتشارات به‌نشر این کتاب را در قالب مجموعه « قصه‌های مثل ماه» با تصویرسازی‌های منصوره سادات محمدی برای کودکان سال گذشته روانه بازار کرده است. 

انتشارات به‌نشر یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مجموعه انتشاراتی آستان قدس رضوی محسوب می‌شود که از سال 1365 انتشارات به‌نشر به عنوان یک مجموعه برای توزیع و پخش کتاب‌های مجموعه موسسات آستان قدس رضوی آغاز به کار کرد. این انتشارات تاکنون در ۳ جشنواره به عنوان ناشر برگزیده کودک و نوجوان در سطح کشور و استان خراسان رضوی انتخاب شده و ۱۶۷ اثر انتشارات به‌نشر نیز در جشنواره‌های مختلف برگزیده شده است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.