حزب الله لبنان امروز دوشنبه اعلام کرد که سه پایگاه نظامی اشغالگران صهیونیست را هدف حملات موشکی قرار داده است.

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مقاومت، موقعیت نظامی «السماقه» و «رویسات العلم» در مزارع اشغالی شبعا را با موشک هدف قرار دادند که بر اثر آن، اهداف تعیین شده به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفتند.

حزب الله همچنین تاکید کرد رزمندگان آن، پادگان نظامی «یفتاح» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار دادند و در نتیجه آن، موشک‌های مقاومت به اهداف مورد نظر مستقیماً اصابت کردند.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسراییل در این منطقه به دام افتاده است.

رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه اعلام کرد که حزب‌الله در ۱۲۰ روز جنگ، ۹۶۱ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر پایه این گزارش، در این حملات پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی بارها هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.