معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از درخواست‌ حدود ۶۰۰ رسانه برای حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران خبر داد و گفت: در این رویداد از ۵ چهره ملی رسانه‌ای و بیش از ۲۰ چهره پیشکسوت رسانه‌ای استانی تجلیل خواهد شد.

درخواست ۶۰۰ رسانه برای حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران/ تجلیل از ۲۵ چهره رسانه‌ای

به گزارش قدس آنلاین، فرشاد مهدی‌پور امروز در نشست رسانه‌ای بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: این نمایشگاه و هم‌اندیشی و پویشی است که رسانه‌های ایران در کنار هم دارند و با یک پوست‌اندازی و تحول پس از وقفه ۶ ساله برگزار می‌شود.

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در دوره جدید معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ فرآیند برخی رویدادها از جمله نمایشگاه رسانه‌های ایران که به دلایلی چون کرونا متوقف شده بود از سر گرفته شد؛ جشنواره رسانه‌ها پیشتر برگزار شده و قرار بود نمایشگاه رسانه‌های ایران نیز در پاییز امسال برگزار شود که به ۲۹ بهمن ماه موکول شد.

مهدی‌پور اظهار داشت: گروه‌های تولید محتوا و دانش‌بنیان‌های حوزه رسانه در نمایشگاه حضور دارند. آینده رسانه به حوزه رسانه گره خورده و نیاز داریم با دانش جدید این ارتباط برقرار شود.

وی افزود: گروه دیگری که به آن در نمایشگاه توجه می‌شود «انسان‌رسانه‌ها» هستند که غرفه بزرگی برای این گروه در نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

راه‌اندازی غرفه غزه در نمایشگاه

مهدی‌پور اظهار داشت: با توجه به تحولات منطقه و طوفان الاقصی غرفه‌ای برای «غزه» در نظر گرفته شده که از رسانه‌های مختلف جهان در این غرفه نماینده‌هایی حضور خواهند داشت و از تعدادی چهره رسانه‌ای خارجی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده که در امر آموزش از حضور این‌ها استفاده می‌شود.

معاون وزیر فرهنگ اعلام کرد: ۶۰۰ رسانه‌ درخواست حضور در نمایشگاه داده بودند و فرآیند ثبت‌نام قطعی به زودی انجام می شود و نمایشگاه از ۲۹ بهمن آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.