معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه حکیم سبزواری، که در شهر پرقدمت و تاریخی سبزوار واقع شده است، در دوره‌های مختلف جلودار فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه آموزش عالی بوده است. 

دانشگاه حکیم سبزواری در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، جلودار است

به گزارش قدس خراسان، عبدالحسین کلانتری روز سه شنبه در نشست شورای دانشگاه حکیم سبزواری که در تالار همایش های بین المللی بیهقی آن برگزار شد، از این دانشگاه به عنوان مرکزی خوش‌سابقه و زبانزد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی یاد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: دانشگاه حکیم سبزورای یک زیست بوم فرهنگی و اجتماعی خوب را در کنار حوزه‌های پژوهش، فناوری و آموزش رقم زده است و همین امر موجب شده است که یک محیط جذاب برای دانشجویان فراهم شود.

وی افزود: هم اکنون دانشگاه حکیم سبزواری به سبب فعالیت های خوب تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی مجموعه‌ای اجتماعی پرنشاط و فرهنگی است و دانشجویان این دانشگاه همواره در رویدادهای ملی دانشجویی مانند جشنواره حرکت و رویش جزو مقام آوران بوده اند.

کلانتری ابراز امیدواری کرد که با توجه به این سابقه خوب فرهنگی و قرار گرفتن در موقعیت تمدنی ویژه، دانشگاه حکیم سبزواری بتواند همچون گذشته در حوزه‌های مختلف آموزش عالی جلوداری کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.