مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزدگفت: در طرح جدید کالابرگ الکترونیک یارانه مشمولان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

طرح جدید کالابرگ الکترونیکی در یزد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا فلاحتی با بیان این‌که همزمان با فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب، دولت از روز گذشته  (۱۷ بهمن‌ماه) به مدت سه ماه (تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه) اقدام به اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک تحت عنوان «طرح فجرانه» کرده است اظهار کرد: مرحله جدیدی که در آن «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی آن از ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی کالابرگی به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: در همین راستا برای سهولت خانوارها اپلیکیشن و شبکه ملی اعتبار (شما) بر اساس هر کدملی راه‌اندازی شده است تا با استفاده از آن، شرایطی برای سرپرستان خانواده فراهم شود تا بتوانند مانده اعتبار یارانه خود را مشاهده، ۲۱۱ هزار فروشگاه متصل به طرح و لیست اقلام را پیدا و از آن فروشگاه‌ها به صورت اعتباری خرید کنند.

 مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: حتی ممکن است برخی افراد در زمان مراجعه به فروشگاه، کارت‌شان را با خود همراه نداشته باشند که از همین رو کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده به فرد را نشان می‌دهد و همچنین با کدی که به فرد داده می‌شود، فرد می‌تواند با در اختیار قرار دادن آن کد به فروشنده، خرید خود را انجام دهد.

لازم به ذکر است: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند در سبد غذایی این طرح تعریف شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.