رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۱۷ هزار و ۲۸۰ کیلوگرم آرد و ۱۰ هزار و ۶۵۰ کیلو گرم رشته احتکار شده به ارزش ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

کشف ۹ میلیاردی آرد و رشته احتکار شده در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان  اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران مبنی بر احتکار کالاهای اساسی (آرد یارانه‌ای) در ۶ واحد صنفی در زنجان ،مراتب به‌صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان بیان داشت: ماموران بلافاصله پس از هماهنگی‌های قضایی در معیت ماموران اداره غله استان به ۵ واحد نانوایی و یک واحد کارگاهی تولید رشته اعزام و در بازرسی از محل‌های یاد شده در مجموع مقدار ۱۷ هزار و ۲۸۰ کیلوگرم آرد یارانه ای احتکار شده و همچنین مقدار ۱۰ هزار و ۶۵۰ کیلوگرم رشته تولید شده با آرد غیرمجاز را کشف کردند.

 وی افزود: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که دراین‌خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

بدری با بیان اینکه پلیس با محتکران کالا برخورد قاطع و قانونی می‌کند و از شهروندان نیز خواست در صورت اطلاع از هرگونه جرائم صنفی و تولیدی مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.