۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 963165

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام بلیت‌هایی که برای فروش فیلم‌ها گذاشتیم تقریبا در بیشتر موارد فروخته شده و به نمایش‌های فوق‌العاده رسیده است.

استقبال بی‌نظیر از جشنواره فیلم فجر

به گزارش قدس آنلاین، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار امشب فوتبال ایران و قطر، گفت: ان‌شاءالله امشب دو بر صفر می‌بریم و به فینال صعود می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه خانواده هر دو طرفی که فیلم «بی‌بدن» از زندگی آنها ساخته شده راضی نیستند، بیان کرد: این از مسایل حقوقی است و ما درگیر مسایل حقوقی آن نیستیم. ان‌شاءالله که مردم از دیدن این فیلم هم لذت ببرند، در عین حال که امروز بعد از ظهر دبیر جشنواره در خصوص حضور این فیلم در بخش سودا اعلام نظر خواهد کرد.

اسماعیلی با اشاره به جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: از همه اصحاب فرهنگ و هنر که یک جشنواره فیلم کم‌نظیر را رقم زدند، تشکر می‌کنم. تمام بلیت‌هایی که برای فروش فیلم‌ها گذاشتیم، تقریباً در بیشتر موارد فروخته شده و به نمایش‌های فوق‌العاده رسیده است و این امر نسبت به سال‌های گذشته نظیری ندارد و فیلم‌ها مکرراً در بخش‌های اضافه‌تری پخش می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از سال آینده بازگشت سیمرغ مردمی را خواهیم داشت. همچنین بودجه جشنواره فجر از طریق حامی‌های مالی آن تأمین می‌شود، چون ما واقعاً بودجه خاصی نداریم و بر اساس میزان جذب حامی در انتهای کار ارقام را اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص آنکه آیا از مجتبی امینی به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر رضایت دارند یا خیر، اظهار کرد: آقای امینی خیلی زحمت کشیده و ما هم از او تشکر می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.