وزیر کشور گفت: بودجه‌های ملی برای پروژه حرم تا حرم پیش‌بینی شده و دنبال خواهد شد. 

وزیر کشور: بودجه‌های ملی برای پروژه حرم تا حرم پیش‌بینی شده است

به گزارش قدس خراسان، احمد وحیدی شامگاه ۱۸ بهمن‌ماه در افتتاحیه دومین رویداد "روایت پیشرفت؛ مروری بر دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم" که در محل نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه محلی برای نمایش گوشه‌ای از تلاش‌های گسترده همه دستگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشمندان و دانشوران ماست که توانسته‌اند گام‌های بلندی در رابطه با تولید محصولات مورد نیاز کشور بردارند، بخش قابل توجهی از خودکفایی کشور را تامین کنند و افق‌های پیش روی مهمی را ترسیم کنند تا بتوانند این مسیر را با اقتدار و شتاب هر چه بیشتر دنبال کنند.

وزیر کشور بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه، نشان‌دهنده این موضوع است که ما هر چه را خواستیم عمل کردیم و هر چه را دانشمندان، مهندسان و صنعتگران ما خواستند، با اعتماد به نفس و اراده محقق کردند. ان‌شاءلله این مسیر می‌تواند برای همه جوانان و مشتاقان به ایران قوی، عزیز و پیشرفته عبرت‌آموز باشد که بتوانند کشور خود را در اوج قدرت، عظمت و شکوه به پیش ببرند. این موارد گوشه‌ای از توانمندی‌های خلق‌شده توسط انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ماست که در این سرزمین مقدس هستند.

وی با بیان اینکه روایت پیشرفت تلاش دارد فهم عمیقی از آنچه در کشور اتفاق افتاده و به منصه ظهور رسیده را در منظر دید مردم قرار دهد، عنوان کرد: پیشرفت‌های فراوانی اتفاق افتاده اما مردم مطلع نیستند. بخشی از این موضوع، اشکال خود ماست که نتوانستیم درست اطلاع‌رسانی کنیم. امروز در بسیاری از حوزه‌ها در سطح جهان صاحب رتبه و نام و نشان هستیم که به برکت انقلاب و تلاش‌های فراوان محقق شده است. دولت انقلابی و مردمی نیز با تمام قوا به دنبال تعمیق و توسعه هر چه بیشتر این حرکت است.

وحیدی با تاکید بر اینکه انتخابات یک نقطه مهم در کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: انتخابات فرصت کم‌نظیری برای مردم به منظور شرکت در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور و ایفای نقش مهم آن‌ها در تعمیق مردم‌سالاری دینی است. در انتخابات ۱۱ اسفند با حضور گسترده مردم و انتخاب آنچه را که به صلاح کشور می‌بینند، شاهد ریل‌گذاری مطلوب مردم در جهت حفظ امنیت و منافع ملی، پیشرفت و تامین مصلحت کشور و تقویت ایران عزیز خواهیم بود.

وزیر کشور در خصوص ‌پروژه‌های حرم تا حرم و قطار برقی مشهد-تهران گفت: هر دو این پروژه‌ها در حال پیگیری است، رئیس‌جمهور آن را دنبال می‌کنند و جزو موضوعات جدی در دستور کار دولت است. امروز صبح نیز جلسه‌ای با حضور استاندار، معاون اول رئیس‌جمهور و برخی وزرا راجع به این موضوع تشکیل شد. بودجه‌های ملی برای پروژه حرم تا حرم پیش‌بینی شده و دنبال خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.