در حالی آرامش به بازار خودرو بازگشته است، اما همچنان فعالان بازار اعتقاد دارند که خرید و فروش در این بازار در نقطه صفر قرار دارد.

نفس بازار خودرو برید/ آخرین قیمت پژو، تیبا، دنا، ساینا، شاهین و سمند + جدول

به گزارش قدس آنلاین، گزارش‌ها از روند بازار خودرو نشان می‌دهد که اگرچه برخی خودروها افت اندکی را تجربه کردند، اما اکثر خودروها تغییری در قیمت‌ها نداشتند.

بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است قیمت پراید ۱۵۱ در بازار ثابت ماند و به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۵ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار ثابت ماند و به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی، در بازار ۶۴۰ میلیون تومان قیمت داشت. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۷۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، ۷۴۵ میلیون تومان فروخته شد. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲نیز ۷۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، ۷۸۵ میلیون تومان فروخته شد. قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم به ۳۹۵ میلیون تومان رسید و تیبا هاچ‌بک EX ۳۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و به ۹۹۰ میلیون تومان رسید. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم ۱۰ میلیون تومان کاهش یافت و به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان رسید. اما راناپلاس بدون تغییر، به قیمت ۵۸۵ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان و ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، به قیمت ۴۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورد. شاهین G اتومات CVT اما ۱۵ میلیون تومان گران شد و ۸۳۰ میلیون تومان به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کوییک GX L دنده‌ای ۳۵۹ میلیون تومان بود. کوییک R پلاس اتوماتیک هم بدون تغییر، به قیمت ۴۹۰ میلیون تومان به فروش رفت.

نفس بازار خودرو برید/ آخرین قیمت پژو، تیبا، دنا، ساینا، شاهین و سمند + جدول

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.