سخنگوی وزارت امور خارجه امروز با محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر در پاکستان گفت که ایران در روند مردمسالاری و مقابله با تروریسم در کنار دولت و ملت دوست، همسایه و برادر پاکستان خواهد بود.

کنعانی: در روند مردمسالاری و مقابله با تروریسم در کنار پاکستان خواهیم بود

به گزارش قدس آنلاین هدف تروریست‌ها به چالش کشیدن «روند مردمسالاری» در پاکستان و بر هم زدن «آرامش انتخابات» در این کشور است، این را سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) ۱۹ بهمن ماه در واکنش به اقدامات تروریستی اخیر در پاکستان اعلام کرد.

ناصر کنعانی در این رابطه اقدامات تروریستی اخیر در پاکستان و در آستانه انتخابات سراسری در این کشور که از صبح امروز تحت تدابیر شدید امنیتی آغاز شد را محکوم کرد.

کنعانی: در روند مردمسالاری و مقابله با تروریسم در کنار پاکستان خواهیم بود

انتخابات سراسری در پاکستان در حالی امروز در سراسر این کشور آغاز شد که روز گذشته دو انفجار در نزدیکی دفاتر نامزدهای انتخابات در بلوچستان پاکستان رخ داد و براساس آخرین آمار ۲۸ نفر کشته و بیش از ده‌ها زخمی به همراه داشت. وزارت کشور پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به افزایش رخدادهای تروریستی، «برای محافظت از قوانین و برقراری نظم عمومی و مقابله با تهدیدات» تصمیم به قطع خدمات تلفن همراه در سراسر پاکستان گرفته شده است.

کنعانی: در روند مردمسالاری و مقابله با تروریسم در کنار پاکستان خواهیم بود

 مجلس ملی پاکستان دارای ۳۳۶ کرسی است که ۲۶۶ نفر از نمایندگان به صورت مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند و ۷۰ کرسی دیگر نیز به زنان و اقلیت‌های مذهبی اختصاص داده شده‌ است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین گفت که جمهوری اسلامی ایران در روند مردم‌سالاری و مقابله با پدیده شوم تروریسم، در کنار دولت و ملت دوست، همسایه و برادر پاکستان است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.