استاندار خراسان رضوی گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان است.

یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار در برابر ملت ایران است

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز جمعه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن چهل‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه‌ فجر، شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که ۲۲ بهمن را مظهر اقتدار ملی و اقتدار ملت ایران دانستند، ادامه داد: دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم‌ الشأن حضرت امام خمینی «قدس سره» و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.

وی اظهار کرد: مردم سلحشور خراسان رضوی و ملت شریف ایران اسلامی در چهل و پنجمین بهار انقلاب همانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج ارادت و دلبستگی خود به امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام جمهوی اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید.

به گفته نظری، آنان در این راهپیمایی نشان می‌دهند که در راستای حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: اینجانب از عموم مردم استان خراسان رضوی برای حضور در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نموده و امیدوارم این وظیفه و عبادت بزرگ مورد عنایت حضرت ثامن الحجج و قبول درگاه الهی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.