استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: رفتار مناسب، تقوا و پاکستی مسئولان بزرگترین اقدام و تبلیغ برای افزایش مشارکت انتخاباتی است.

استاندار آذربایجان‌شرقی: رفتار مناسب مسئولان بزرگترین اقدام برای افزایش مشارکت انتخاباتی است

مالک رحمتی در شورای اداری مراغه با اشاره سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت به عنوان چهار رکن انتخابات از نگاه رهبر معظم انقلاب افزود: مسئولان در یک حکومت دینی و ارزشی باید سعه صدر داشته باشند و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه کارگزاران دولتی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه حق سوگیری ندارند، بیان کرد: هر مسئولی که زیر بیرق سلیقه‌های سیاسی قرار گیرد و با جانبداری، جایگاه دولت را خدشه‌دار کند، شرعی و قانونی مدیون خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت انتخابات هم بسیار مهم است، اظهار کرد: دشمنان تمام قد وارد عرصه شده‌اند و به هر توطئه‌ای روی می‌آورند تا امنیت فیزیکی و روانی جامعه را خدشه‌دار کنند.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان مصداق انتظار دارند نه مفهوم، افزود: به همین دلیل انتصابات دولت مردمی بر اساس ارزیابی عملکرد صورت گرفته و در این زمینه بر اساس شاخص‌ها و رضایتمندی مردم تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: مدیر باید کارآمد، کاردان، متخصص و متعهد، و مهمتر از همه دغدغه‌مند باشد، چرا که ایام مثل ابر بهاری رد می‌شود و باید از فرصت مسئولیت برای خدمت‌رسانی استفاده شود.

رحمتی با تاکید بر اینکه کار نشد ندارد، گفت: هدف رضایت مردم است و اگر رضایت مردم جلب نشود، در دنیا و آخرت مدیون خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.