مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های زنجان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهر زنجان از ساعت ۱۰صبح از چهاراه امیرکبیر آغاز می‌شود و تا میدان انقلاب ادامه خواهد داشت. سخنران این مراسم علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

در مرکز شهرستان ابهر مسیر راهپیمایی از چهارراه امام حسین - بلوار طالقانی جنوبی - مقابل مسجد جامع اعلام شده است. همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان خرمدره از میدان امام حسین (ع) تا مصلی نماز جمعه اعلام شده است.

در مرکز شهرستان خدابنده مسیر راهپیمایی از میدان شهدا به سمت مزار مطهر شهدا و با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی امام جمعه خواهد بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز شهرستان طارم از میدان امام علی(ع) آغاز و به طرف مصلی نماز جمعه ادامه خواهد داشت. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان است.

همچنین در مرکز شهرستان ماه‌نشان راهپیمایی از مقابل مسجد ولیعصر (عج) تا بوستان شهدای گمنام بوده و سخنران مراسم محمدی فرماندار شهرستان خواهد بود.

در مرکز شهرستان ایجرود نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن از مقابل سپاه ناحیه آغاز و تا مصلی ادامه خواهد داشت، سخنران این مراسم امام جمعه این شهر خواهد بود.

در شهرستان سلطانیه نیز راهپیمایان از مقابل مسجد فاطمه الزهرا (س) آغاز و تا گلزار شهدا ادامه خواهد داشت و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حسینی‌نسب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.