فرماندار رشتخوار از افتتاح یک واحد مزرعه گاو شیری صنعتی در روستای عباس آباد فرامیشان با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبرداد.

افتتاح یک واحد مزرعه گاو شیری صنعتی در رشتخوار

به گزارش قدس خراسان،حسین باهوش در مراسم افتتاح این واحد گاوداری عنوان کرد:پروژه مزرعه گاو شیری صنعتی ۱۰۱ راسی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در روستای عباس آباد فرامیشان رشتخوار افتتاح شد.

 وی گفت : ۱۰ واحد دام سنگین صنعتی در شهرستان‌ رشتخوار فعال بوده و ۸۰ هزار دام سبک و تعداد ۸۰۰ دام سنگین در شهرستان موجود است.

باهوش بیان کرد: واحد گاوداری صنعتی ۱۰۱ راسی فروغی دارای ۵۰ راس دام مولد و شیری می باشد و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای ۴ نفر بصورت مستقیم و ۵ نفر غیر مستقیم اشتغال‌ ایجاد کرده است.

فرماندار رشتخوار تصریح کرد: تولید روزانه این مجموعه ۸۵۰ کیلوگرم شیر و همچنین ۱۴ تن گوشت قرمز در سال است.

آیین افتتاح و بهره برداری از ۳ طرح عمرانی، خدماتی شهرداری رشتخوار 

وی بیان کرد: همچنین ۳ پروژه عمرانی، خدماتی شهرداری رشتخوار با اعتباری بالغ به ۷ میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری شد.

وی گفت: پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر شهری با مساحت ۱۵ هزار مترمربع و اعتبار ۵ میلیارد تومان، بهسازی و زیباسازی میدان نماز با مساحت ۱۳۲۰ مترمربع و اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، بهسازی و زیباسازی میدان شریعتمدار با مساحت ۳۲۰ مترمربع و اعتبار ۶۸۰ میلیون تومان از پروژه هایی بود که بصورت همزمان و نمادین در شهر رشتخوار به بهره برداری رسید.

فرماندار رشتخوار تصریح کرد:۱۲ هزار ۵۰۰ مترمربع از معابر شهری زیرسازی شده و آماده آسفالت است وهمچنین زیباسازی بلوارهای سطح شهر، ساماندهی و مرمت سردکن کشتارگاه شهرداری بااعتبار بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، افزایش محدوده بافت فرسوده شهری و ‌... از سایر اقداماتی بوده که در حوزه شهرداری صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.