فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید براینکه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که همواره با بصیرت و پیرو ولایت فقیه هستند.

سردار رادان: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر بصیرت و پیروی از ولی فقیه بود

سردار احمدرضا رادان در بازدید از قرارگاه امام علی(ع) که با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد، در گزارشی به اتخاذ تدابیر انتظامی امنیتی و اشراف اطلاعاتی برای مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: این مراسم در امنیت کامل برگزار شد و هیچ گونه ناامنی در کشور نداشتیم.

وی همکاری خوب مردم با خادمان خود در انتظامی کشور به منظور برقراری نظم و امنیت مراسم باشکوه ۲۲ بهمن را یادآور شد و تصریح کرد: هموطنان در سراسر کشور با حضور پرشکوه خود نشان دادند که همواره با بصیرت، پیرو ولایت فقیه خود هستند و نمی گذارند دشمنان خدشه ای در اتحاد و همبستگی آنها وارد کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور از همراهی مردم با پلیس در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

سردار رادان همچنین با تأکید براینکه برای برقراری نظم و امنیت مراسم باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن و جشن ۴۵ سالگی انقلاب، تمامی نیروی انتظامی در آماده باش کامل بودند، از همکاران پرتلاش خود در سراسر کشور از مرز تا مرکز تشکر کرد.

وی از تعامل و همکاری دیگر دستگاه ها و نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، بسیج، سازمان های اطلاعاتی، وزارت اطلاعات و همه نهادهای مرتبط با تأمین امنیت با پلیس نیز تقدیر کرد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انتظامی کشور در برقراری نظم و امنیت جشن ملی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: این مراسم در امنیت کامل برگزار شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم در حمایت از انقلاب اسلامی ایران افزوده شد.

امنیت جشن فجر در گرو پیوند مردم و فراجا

سخنگوی پلیس هم ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در جشن انقلاب گفت: تأمین امنیت در روزِ فجرِ انقلاب نشانه‌ِ پیوندِ بی‌نظیرِ مردم و خادمانشان در فراجا بود.

سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه تأمین امنیت در روزِ فجرِ انقلاب نشانهِ پیوندِ بی‌نظیرِ مردم و خادمانشان در فراجا بود، افزود: در سایهِ تعاملِ نهادهای تأمین کننده‌ِ نظم و امنیت و با هم گامی و همراهی مردم؛ حرکتِ شهروندان و حضور در جشن تسهیل شد و توانستیم وحدت و هارمونیِ بی‌نظیرِ ملتِ عزیز ایران را به جهانیان نشان‌ دهیم.

وی تأکید کرد: از همه مردم سرافراز ایران قدردانی می‌کنیم و به آنها می بالیم. امید که همواره و همیشه در خدمت به ملتِ بزرگ ایران لباسِ لیاقت و صلابت بر تن کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.