جواد افشار کارگردانی که آثاری چون «کیمیا»، «مادرانه»، «برادر»، «آنام» و «گاندو» را در کارنامه کاری خود دارد، این روزها مشغول ساخت مجموعه‌ای ۵۰ قسمتی است که پس از کرمانشاه و تهران، به تازگی وارد مراحل فیلمبرداری در خارج از کشور شده است.

جواد افشار درباره صیاد شیرازی فیلم می‌سازد 

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه پلیسی، جنایی و معمایی با فضایی گنگستری به کارگردانی جواد افشار است که کارگردان اثر امیدوار است مانند دیگر آثار پیشین خود بتواند مخاطبان بسیاری را پای قاب جادویی بیاورد.

فیلمبرداری ناریا - که عنوانی کُردی و به معنای قاصدک است - (وارونه ناریا، ایران خوانده می‌شود) پس از نگارش و بازنویسی‌های متعدد فیلم‌نامه در سال ۱۴۰۱ و انتخاب بازیگر در اواخر همان سال، از مرداد امسال در کرمانشاه کلید خورد.

این پروژه برای حفظ ضبط فصلی در دو بخش به طور همزمان در تهران و استانبول دنبال شد که هادی افشار کارگردانی گروه تهران را در زمان حضور جواد افشار در ترکیه بر عهده داشت.

سال آینده بخش‌های دیگر خارج از کشور این پروژه در ارمنستان، دبی و به طور مجدد در ترکیه(وان) انجام خواهد شدهنوز زمان مشخصی برای پخش سریال ناریا وجود ندارد، اما کارگردان ترجیح می‌دهد از آنجایی که فرآیند پس‌تولید، کارهای ویژوال، صداگذاری، موسیقی، ترجمه و زیرنویس خارجی زمان‌بر است، کار را به پایان برساند و در نهایت، کار آماده پخش شود.

فیلمبرداری ناریا در زمان حاضر توسط دو گروه همزمان در تهران ادامه دارد که در سال آینده بخش‌های دیگر خارج از کشور این پروژه در ارمنستان، دبی و به طور مجدد در ترکیه (وان) انجام خواهد شد.

مخاطبان گاندو که فصل جدیدی در سریال‌سازی در گونه جنایی، معمایی و پلیسی در تهران باز کرده، در انتظار کار متفاوتی از جواد افشار هستند؛ این که ناریا به چه میزان می‌تواند تاثیرگذاری قابل‌ملاحظه‌ای در میان مخاطبان داشته باشد، به عقیده خالق اثر که دغدغه‌ اصلی‌اش ارتباط خوب با مخاطب است.

ناریا می‌تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند؛ ناریا، قصه جذابی دارد و در گونه جنایی و پلیسی و در فضایی گنگستری ساخته می‌شود که به ویژه نسل جدید را جذب خود خواهد کرد.

جواد افشار درباره شهید صیاد شیرازی فیلم می‌سازد

تابستان امسال پروانه ساخت فیلمی صادر و معلوم شد جواد افشار پس از سال‌ها مجددا قصد دارد فیلم سینمایی دیگری پس از کلبه، بسازد.

جواد افشار درباره صیاد شیرازی فیلم می‌سازد 

افشار تصمیم دارد به زودی کار ساخت یک اثر سینمایی مربوط به سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را آغاز کند؛ خبرها حاکی است، پیش‌تولید کار از تابستان امسال آغاز شده و مراحل انتخاب بازیگر آن در حال سپری شدن است و به زودی کار کلید می‌خورد.

تا حدودی کستینگ این اثر سینمایی که عنوان دقیق آن هنوز مشخص نشده انجام شده که پس از انتخاب نهایی چند بازیگر دیگر به زودی فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.