فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهم به ۳۴ فقره سرقت از باغ ویلاهای شمال شرق مشهد خبر داد. 

دستگیری متهم به ۳۴ فقره سرقت از باغ ویلاهای شمال شرق مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی شبانه از باغ ویلاهای محدوده روستای برزش آباد، ارمغان، کنارگوشه و جاده تبادکان در شمال شرق شهر مشهد، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی" هلالی" قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران انتظامی با توجه به جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز و سرانجام پس از یک هفته تلاش بی وقفه متهم را در حال بازکردن درب یک باغ ویلا مشاهده کردند. 

وی افزود: متهم با مشاهده گشت انتظامی با رها کردن موتورسیکلت به صورت پیاده پا به فرار می‌گذارد که پس از طی مسافتی وی را دستگیر و در بازرسی از خورجین موتورسیکلتش یک اره آهن بر، دیلم و چند دسته کلید کشف کردند. 

نگهبان اظهار کرد: با انتقال متهم به کلانتری با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهم را که در یکی از روستاهای محدوده جاده تبادکان است بیش از ۱۰۰ قلم انواع وسایل مسروقه شامل؛ ۲۰ عدد بیل و کلنگ، ۳ دستگاه دوچرخه، ۲ دستگاه سم پاش، ۱۰ عدد قیچی باغبانی، ۳ دستگاه کفکش، ۲ دستگاه سنگ فرز، ۲ دستگاه دریل، بیش از ۴۰ عدد لامپ و نورافکن به همراه قاب، یک عدد فرقون، بیش از ۵۰ متر کابل برق، ۱۰ عدد شیرآلات برنجی و تعداد زیادی وسایل خرده ریزه شامل کمچه، شاقول، تراز و... کشف کردند. 

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهم ۳۵ ساله با توجه به مستندات بدست آمده به ۳۴ فقره سرقت از باغ ویلاهای محدوده شمال شرق شهر مشهد اعتراف کرد. 

وی با اشاره به شناسایی ۱۶ مالباخته در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهم با هماهنگی مقام قضائی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای ادامه تحقیقات به پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد منتقل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.