فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر طی عملیات‌های جداگانه خبر داد.

دستگیری ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان استان خراسان رضوی با هوشیاری کامل جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان موفق به کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و حشیش را از ۱۰ قاچاقچی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه افزود: مرزبانان هنگ تایباد طی عملیات جداگانه ای موفق شدند ۴۵۹ بسته آب بندی شده را به وزن ۵/۱۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و حشیش را طی ۷۲ ساعت گذشته کشف و در این راستا ۸ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست و کنترل ۱۷ شهریور نیز در عملیاتی دیگر موفق شدند از یک تبعه افغان ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف کفش‌ها و کنار ران خود جاساز کرد را کشف و نامبرده دستگیر شود.

شجاع افزود: مرزبانان استان در عملیاتی دیگر با رصد اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مأمورین استان‌های جنوبی کشور موفق شدند بیش از ۷۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را طی ۲ عملیات جداگانه از ۲ دستگاه خودرو کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان به قاچاقچیان هشدار داد و خاطر نشان کرد: مرزبانان این فرماندهی قاطعانه در برابر سوداگران مرگ که قصد ضربه زدن به جوانان این کشور را دارند ایستاده‌اند و برخوردی مقتدرانه با آن‌ها خواهند داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.