جنبش مدنی دموکراتیک مصر از مقامات این کشور خواست که اجازه برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز در مناطق معین در روز جمعه در مخالفت با کوچاندن اجباری فلسطینی ها را بدهند.

درخواست مصری ها برای برگزاری تظاهرات همبستگی با غزه در روز جمعه

به گزارش قدس آنلاین جنبش مدنی دموکراتیک مصر از مقامات این کشور خواست که اجازه برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز در مناطق معین در روز جمعه در مخالفت با کوچاندن اجباری فلسطینی ها را بدهند.

در بیانیه جنبش مدنی دموکراتیک مصر آمده است: ملت مصر نمی تواند به میادین بیاید و خشم خود را از آنچه بر سر ساکنان غزه می آید، ابراز بدارد. خود را ناتوان می بیند.

جنبش مدنی دموکراتیک مصر خواستار تجدید نظر مقامات این کشور شد و اینکه به شهروندان مصری اجازه داده شود که خشم خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کنند و روز جمعه در مناطق خاصی که در نظر گرفته می شود مردم بتوانند مخالفت خود را با کشتار جمعی و پاکسازی نژادی و کوچ اجباری و همسویی آمریکا با رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

این جنبش همچنین از قاهره خواست که واکنش ملموسی در حمایت از مردم غزه انجام دهد.

همچنین جنبش مذکور خواستار لغو معاهده کمپ دیوید و اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از مصر شد و از همه آزادگان دنیا خواست که به خاطر ساکنان غزه به پا خیزند و با توحش رژیم صهیونیستی و حامیان آن در واشنگتن، لندن و برلین مقابله کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.