«اشوان» در سومین شب جشنواره موسیقی فجر، یک اجرای پرانرژی را تجربه کرد، در ۱۰۰ دقیقه موسیقی سالن را به آتش کشید و مخاطبانش را روی هوا برد.

شبی که «اشوان» صحنه را به آتش کشید

به گزارش قدس آنلاین، در سومین شب سی‌ونهمین دوره جشنواره موسیقی فجر، اشوان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه رفت. خواننده جوان و بدون حاشیه‌ای که طی سالیان اخیر توانسته هواداران دوآتشه بسیاری را جذب کند.

نخستین نکته‌ای که در اجرای شب گذشته اشوان کاملا مشهود به نظر می‌رسید، انرژی بالای این خواننده است که سبب شد تا تمام دقایق اجرای او، روی دور تند باشد. با اینکه اشوان اعلام کرد که کمتر از ۲۴ ساعت است که از کنسرت رشت بازگشته و تمام مسیر را با اتوبوس آمده، اما کوچک‌ترین نشانی از خستگی در اجرای این خواننده وجود نداشت.

اجرایی پر انرژی و تشویق ممتد مخاطب

اشوان همچنین عنوان کرد که عده‌ای می‌گویند «برخی خوانندگان در اجراهای جشنواره موسیقی فجر، کم‌می‌گذارند،» اما او امشب نشان می‌دهد که چنین چیزی اصلا درست نیست؛ البته که اشوان، همواره در اجراهایش، بسیار پرانرژی ظاهر شده که همین اتفاق سبب می‌شود تا تشویق مخاطبانش نیز برای یک لحظه قطع نشود.

اشوان، خواننده‌ای که اکنون تجربه ۷ سال اجرای زنده را دارد و در همه این سال‌ها توانسته روی دور ثابتی از محبوبیت قدم برداردوسواس بالای اشوان در ساخت ملودی و تنظیم آن، کمک بسیاری به تاثیرگذاری قطعاتش کرده است. اشوان بارها اعلام کرده که تلاش می‌کند تا از تنظیم‌هایی به‌روز بهره‌مند ببرد. این وسواس، کمک بزرگی به بالا آمدن او در میان خوانندگان پاپ کرده است. خواننده‌ای که اکنون تجربه ۷ سال اجرای زنده را دارد و در تمامی این سال‌ها توانسته روی دور ثابتی از محبوبیت قدم بردارد و با یک برنامه‌ریزی درست، تقریبا در فواصل مشخصی، کارهایی را برای ارائه به مخاطبش منتشر کرده است.

دیگر شاخصه اجرای این خواننده که در کنسرت شب گذشته‌اش نیز مشهود بود، همراهی عجیب هواداران در اجرای تمامی قطعاتش بود. اشوان در کمترلحظه‌ای حاضران در سالن را به تشویق دعوت می‌کرد، اما طرفدارانش، به شکلی واحد، با وی همخوانی می‌کردند و اتفاقا ابن تشویق‌ها از دایره اخلاق خارج نمی‌شد. این خوانایی استقبال هواداران از خواننده محبوبشان، در کمتر اجرایی دیده می‌شود. ضمن آن‌که عمده طرفداران اشوان، نوجوانان و جوانانی هستند که همواره واکنش‌های هیجانی بی‌حدومرزی در سالن‌های کنسرت دارند، اما این واکنش‌ها در کنسرت اشوان، کنترل‌شده و اخلاقی است.

وسواس و ظرافت به سبک اشوان

اشوان اکنون در نقطه درستی از فعالیت‌های کارنامه هنری خود ایستاده است. او برای کارش، وسواس و ظرافت بسیاری به خرج می‌دهد. اجرای شب گذشته او، هیچ کم‌وکسری به‌نسبت اجراهای عادی او نداشت و وی از جان و دل مایه گذاشت تا در طول ۱۰۰ دقیقه، به حاضران در سالن خوش بگذرد. تجربه‌ای که وی موفق از آن بیرون آمد و برای چندمین بار ثابت کرد که وسواس در تولید کارهای مخاطب‌پسند و به‌روز به همان اندازه اهمیت دارد که احترام گذاشتن به هواداران در اجرای یک کنسرت پرشور و پرانرژی.

کنسرت‌های اشوان به همت موسسه رویال هنر پارس با مدیریت مجید عبدی برگزار می‌شود.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی تا از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، سمنان، فارس، گلستان، مرکزی، مازندران، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، کرمان و هرمزگان و با حضور ۲۱۰۹ هنرمند برگزار می‌شود. جایزه‌های ترانه،‌ موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.
منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.