برنامه «نقد سینما» که در مدت برگزاری جشنواره فجر ۴۲ هر شب روی آنتن می‌رفت، از امشب ۲۶ بهمن پخش خود را از سر می‌گیرد.

مروری بر کارنامه جشنواره فجر در «نقد سینما»

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و با اجرای امیررضا مافی که همزمان با برگزاری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هر شب میزبان مخاطبان خود در شبکه چهار بود، با اتمام این رویداد فرهنگی هنری، از امشب ۲۶ بهمن‌ به صورت هفتگی و طبق روال گذشته پخش می‌شود. 

بدین ترتیب قسمت ۶۲ این برنامه سینمایی به «مرور کارنامه جشنواره فجر»، گفتگو درباره فیلم خارجی «ناپلئون» و بحث درباره «دغدغه و متن» اختصاص دارد. 

در بخش اول برنامه محمدقربانی و محمود گبرلو از منتقدان سینما کارنامه جشنواره فجر را مرور می‌کنند. 

در بخش دوم محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «ناپلئون» می‌پردازند. این اثر به کارگردانی ریدلی اسکات که در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده است، از زاویه رابطه اعتیادگونه و ناپایدار ناپلئون با همسرش جوزفین، داستان پیشروی سریع و بی‌رحمانه این فرمانده نظامی به مقام امپراتوری را به تصویر می‌کشد.

امیررضا مافی در بخش پایانی برنامه که به میز گفتگوی ویژه اختصاص دارد، میزبان سیدمحمد حسینی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس می‌شود تا با وی درباره موضوع «دغدغه و متن» صحبت کند. 

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» که با مشارکت سازمان سینمایی سوره تهیه و تولید می‌شود، هرهفته پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.