مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: «استودیو انتخابات» با حضور رییس ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی در محل استانداری کار خود را آغاز کرد.

«استودیوی انتخابات» در استانداری خراسان رضوی آغاز به کار کرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدناصر نعمتی پنج‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه در مراسم آغاز به کار «استودیو انتخابات» که با حضور سیدهادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، در محل ساختمان شهدای دولت طبقه منهای یک استانداری برگزار شد، افزود: شفافیت در اطلاع‌رسانی برای انتخابات در عین فراگیری مهمترین ماموریتی است که در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات دنبال می‌کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: این استودیو در راستای اطلاع‌رسانی مطلوب فعالیت‌های انتخاباتی در حالی راه‌اندازی شده که هر روز از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰ صبح پذیرای فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولین ستاد انتخابات استان و خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها خواهد بود.

وی توضیح داد: تعدادی از رسانه‌ها نمایندگان خود را برای حضور در «استودیو انتخابات» معرفی کرده‌اند و سایر رسانه‌ها نیز می‌توانند با هماهنگی اداره کل روابط عمومی استانداری به صورت دائم در استودیو حضور پیدا کرده و در جریان آخرین رخدادهای انتخاباتی قرار گیرند.

نعمتی تاکید کرد: پاسخگویی به سوالات و ابهامات به صورت روزانه، اطلاع‌رسانی شفاف و بدون واسطه و ارائه آخرین اخبار انتخاباتی به صورت عمومی از اهداف راه‌اندازی این استودیو است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خراسان رضوی افزود: طرح منظومه فکری انتخابات به منظور استفاده از ظرفیت روابط عمومی های استان برای افزایش مشارکت و راه اندازی میز رسانه انتخابات برای هم اندیشی و همفکری با رسانه های مختلف برای توسعه فعالیت‌های مرتبط با انتخابات نیز از دیگر طرح های اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ویژه انتخابات ۱۱ اسفند است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.