معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت: طرح احداث «کمربندی» این شهر به عنوان یکی از نیازهای مهم توسعه و عمران شهری با مصوبه شورای ترافیک گناباد تعیین تکلیف شد.

طرح احداث «کمربندی» گناباد تعیین تکلیف شد

به گزارش قدس خراسان، ابوالفضل شاکری روز پنج شنبه در جلسه هماهنگی ترافیک گناباد اظهار کرد: مقرر شد شهرداری گناباد نسبت به تعیین مشاور جهت ایجاد کمربندی اقدام کند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد تصریح کرد: این کمربندی با همکاری دهیاری قنبرآباد و با بازگشایی معابر عمومی از بلوار شهید نوریان تا میدان بجستان و امتداد آن تا محدوده بهشت قاسم و سایت ۲۴۰ هکتاری نهضت ملی و شهرک کارآفرین گناباد ادامه می‌یابد.

وی گفت: با توجه به حجم تردد وسایل نقلیه سنگین، سرعت بخشی در احداث کمر بندی از نیازهای مهم توسعه عمران شهری به شمار می‌رود.

شاکری با اشاره به تاکید رییس جمهور و وزیر کشور مبنی بر اصلاح ورودی شهرها گفت: بهینه سازی و اصلاح ورودی گناباد در دستور کار مسوولان عمران شهری قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان گناباد در نقطه ورودی از استانهای خراسان جنوبی و استان‌های مرکزی و جنوبی کشور و افزایش سفر مسافران به خصوص در زمانهای پیک سفر باید با نصب تابلو راهنمای مناطق شهری و روستایی نسبت به بهینه سازی و اصلاح ورودی‌های این شهرستان اقدام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.