تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۴ امارات برابر اسپانیا به برتری رسید.

پیروزی ساحلی بازان ایران برابر «اسپانیا»/ شروع مقتدر در جام جهانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتبال ساحلی شامگاه پنجشنبه به مصاف اسپانیا رفت و پس از تساوی ۶ به ۶ در وقت‌های قانونی و اضافی بازی، در ضربات پنالتی ۳ بر یک به برتری رسید.

گل‌های تیم ملی ایران در این بازی را مسلم مسیگر، رضا امیری و محمدعلی مختاری (۴ گل) به ثمر رساندند.

پیروزی ساحلی بازان ایران برابر «اسپانیا»/ شروع مقتدر در جام جهانی

غافلگیری در وقت اول

تیم ملی ایران در شروع این دیدار نمایش خوبی از خود به نمایش نگذاشت و ۱۰ دقیقه ابتدایی وقت اول بازی با ۳ گل از حریف خود عقب افتاد. اما در ادامه ۱۲ وقت‌های اول مسلم مسیگر توانست نخستین گل ایران را به ثمر برساند تا وقت اول با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد.

وقت دوم

در وقت دوم تیم ملی ایران توانست توسط محمد علی مختاری یکی دیگر از گل‌ها را جبران کند اما بازیکنان اسپانیا با ثبت گل چهارم، بازی را ۴ بر ۲ کردند و در ادامه هم گل پنجم را به ثمر برسانند و در اواخر وقت دوم این بازی محمد علی مختاری گل سوم ایران را به ثمر برسانند.

بازگشت در وقت سوم

ساحلی بازان ایرانی که قصد نداشتند در این دیدار تن به شکست دهند تلاش خود را بیشتر کردند و در وقت سوم توانستند با ۲ گل محمد علی مختاری بازی را به تساوی بکشانند تا وقت سوم این دیدار با تساوی ۵ به ۵ به پایان برسد.

تساوی در وقت‌های اضافه

به دنبال این تساوی، بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و رضا امیری در همان ابتدا توانست ششمین گل تیم ملی ایران را به ثمر برساند. اما در آخرین ثانیه این دیدار تیم اسپانیا گل ششم را هم به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ضربات پنالتی

پس از تساوی در وقت اضافه، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید تا در نخستین دیدار خود مقتدرانه عمل کند و تیم دوم جهان را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.