دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: اولین کلاس داوری فوتسال مختص بانوان با تدریس مریم پورجعفریان در مشهد برگزار شد.

برگزاری اولین کلاس داوری فوتسال مختص بانوان در مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن حیدری در خصوص برگزاری یک دوره آموزش داوری در رشته فوتسال ویژه بانوان اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته توسط اصولی، رییس هیات فوتبال استان، مریم پورجعفریان، از افتخارات داوری فوتسال ایران با سابقه قضاوت و نظارت‌های بین‌المللی به حق خود در حوزه مدرسی رسید و امروز شاهد اولین کلاس داوری درجه ۳ با مدرسی این داور گرانقدر بودیم.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: در این مسیر قطعا باید از همراهی آقای مرادی، رییس محترم دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و فهیمی مسئول داوری بانوان تشکر کرد و بدون کمک این عزیزان، برگزاری این کلاس ممکن نبود.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که امروز شاهد اولین کلاس داوری فوتسال مختص بانوان بودیم و قطعا با حضور پورجعفریان و برنامه‌ریزی کمیته‌های بانوان و داوران هیات فوتبال استان، تعداد این کلاس‌ها افزایش خواهد یافت و فضا برای رشد داوران زن فوتسال مهیاتر خواهد بود. متاسفانه فوتسال بانوان استان بعد از  پورجعفریان، داور بین‌المللی به خود ندیده است و انتظار می‌رود با تلاش‌های خود ایشان شانس داوران استان برای حضور در عرصه بین‌الملل افزایش یابد، اتفاقی که با تلاش‌های  مافی‌نژاد در حوزه فوتبال بانوان صورت گرفته است.

حیدری افزود: یک اتفاق خوب دیگر کلاس امروز تقدیر از محبوبه میراحمدی، داور پیشکسوت فوتسال بانوان استان و ناظر فعلی فدراسیون فوتبال بود؛ برنامه هیات فوتبال همواره تقدیر از پیشکسوتان بوده و خوشحالم که این اتفاق در حوزه بانوان نیز انجام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.