قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی همواره حامی خانواده‌های نیازمند است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:  آستان قدس رضوی همواره حامی خانواده‌های نیازمند است

به گزارش آستان نیوز، مصطفی فیضی، در آئین توزیع 8 هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های احسان‌پذیر خراسان رضوی که صبح امروز یکشنبه 28 اسفند ماه در موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، ضمن تبریک و شاد باش ایام عید نوروز، گفت:پرداختن به امور حرم مطهر و زائراین بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) ماموریت اصلی آستان قدس رضوی است اما هیچ گاه به مسائل اجتماعی بی توجه نبوده است و از کنار آن به سادگی نگذشته است.

وی تصریح کرد: هر چند دستگاه‌های مختلفی مسئول رسیدگی به مسائل اجتماعی و حمایت از نیازمندان هستند و به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، اما ما در مجموعه آستان قدس رضوی نیز در کنار آنان به عنوان نوکران و خادمان این بارگاه منور به مشکلات اجتماعی توجه داشته و با همکاری خیران در بخشهایی از جمله تامین بسته‌های معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در خدمت مردم هستیم.
فیضی ادامه داد: همه ما امیدواریم که نیازی در جامعه برای انجام این کار نباشد، در واقع ما این اقدامات را با نگاه شوق و غم و اندوه انجام می‌دهیم شوق از این بابت که خدمتی را به خلق خدا انجام می‌دهیم و غم و اندوه از این بابت که خانواده هایی نیازمند این اقلام هستند. 
وی خاطر نشان کرد: از همین رو تا زمانی که دستگاه‌های مربوطه و حوزه‌هایی که مسئولیت مستقیم در زمینه مسائل اجتماعی دارند اعلام نیاز کنند و به میزانی که اعلام نیاز نمایند در خدمت خانواده‌های محروم و مستضعف حاشیه شهر و سایر هموطنانی که نیازمندند، هستیم.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در شهر مشهد و برخی از استان‌ها همزمان در حال انجام است، افزود: این اقدام قبل از دوران کرونا آغاز شد، در دوره کرونا به اوج خود رسید و تا کنون ادامه دارد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.