با اینکه امباپه در رئال مادرید دستمزدی بسیار کمتر از دوران حضورش در پاریس خواهد داشت، اما همچنان مبلغ دریافتی او بیشتر از سایر بازیکنان سپیدپوش خواهد بود.

جزئیات دستمزد خیره‌کننده امباپه در رئال‌مادرید

به گزارش قدس آنلاین، گفته می‌شود قرار است کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال مادرید دستمزد خود را تا حد زیادی کاهش دهد.

این بازیکن فرانسوی با پایان یافتن قراردادش در پایان فصل پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد. چندین باشگاه از جمله غول‌های لیگ برتری آرسنال و لیورپول برای جذب او به صورت رایگان ابراز علاقه کردند اما ظاهراً امباپه تمایل دارد به رئال‌مادرید بپیوندد.

امباپه برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در مجموع ۷۲ میلیون یورو به اضافه پاداش از پاری‌سن‌ژرمن دریافت می‌کند، اما رئال مادرید قادر به پرداخت چنین مبالغی به او نیست. طبق گزارش نشریه اسپانیایی «آ اس»، غول‌های لالیگا در نظر دارند به امباپه کمتر از مبلغ اولیه ۵۰,۰۵ میلیون یورو (حدود ۹۶۷۰۰۰ یورو در هفته) پرداخت کنند. با این حال او به پردرآمدترین بازیکن باشگاه تبدیل می‌شود و با اختلاف قابل توجهی از جود بلینگام پیشی می‌گیرد. این ملی‌پوش انگلیسی در حال حاضر حدود ۲۵۷ هزار یورو در هفته (۱۳,۳ میلیون یورو در سال) در سانتیاگو برنابئو درآمد دارد، یعنی مبلغی بسیار کمتر از آنچه امباپه می‌خواهد. در واقع، درآمد هفتگی امباپه در رئال حدود ۴۱۸۰۰۰ یورو خواهد بود که تقریباً ۱۶۱۰۰۰ یورو بیشتر از درآمد استاندارد هفتگی بلینگام است. امباپه همچنین خواهان اضافه شدن چند پاداش به قراردادش است.

قهرمان فرانسوی جام‌جهانی در سال ۲۰۱۸ با انتقالی ۱۸۰ میلیون یورویی از موناکو به پی‌اس‌جی پیوست و از آن زمان تاکنون در ۲۹۰ بازی ۲۴۳ گل به ثمر رسانده و ۱۰۵ پاس گل داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.