مدافع برزیلی استقلال پس از نیم فصل دوری از ترکیب آبی‌ها در بازی با صنعت نفت آبادان به ترکیب اصلی اضافه شد و درحالی که پیش بینی می‌شد چندان روی فرم نباشد، اما بسیار آماده و قبراق نشان داد تا همه معادلات را به یک‌باره به سود خود کند.

سیلوا در گفت‌وگو باقدس: قهرمانی دوباره با استقلال شیرین است

به گزارش قدس آنلاین، رافائل سیلوا پس از برتری استقلال مقابل صنعت نفت آبادان دقایق کوتاهی صحبت کرد. او از این برد خوشحال بود  به هواداران تیمش بابت کسب این پیروزی تبریک گفت:« برد بسیار مهمی بدست آوردیم و این پیروزی را به هواداران تیم تبریک می‌گوییم که البته در روز بازی کنار ما نبودند. دوست داشتم پس از مدت‌ها دوری از هواداران استقلال دوباره آن‌ها را در ورزشگاه آزادی ببینم. آن‌ها دوست داشتنی و مهربان هستند  در تمام روزهایی که من از استقلال دور بودم با پیام‌های خود به من لطف می‌کردند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شد دوباره برای استقلال بازی کنم، همین هواداران خونگرم هستند».

سیلوا سپس درباره ادامه صدرنشینی استقلال این جملات را به زبان آورد:« استقلال تیم بزرگی است و باید همیشه مدعی اول قهرمانی باشد. هوا بارانی بود و زمین هم لغزنده. کار قدری سخت بود اما درنهایت توانستیم بازی را با برتری پشت سر بگذاریم. تیم خوبی مقابل ما قرار گرفته بود که خوب و فیزیکی بازی می‌کرد. برتری مقابل صنعت نفت ساده بدست نیامد. به قول خود آقای نکونام که قبلاً هم به این موضوع اشاره کرده بود،‌ در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شود و کار بسیار سخت خواهد بود. دیدید که همین اتفاقات رخ داد و ما با بردی خفیف میدان را ترک کردیم. باید به تیم حریف تبریک بگویم. آن‌ها فوتبالی درگیرانه بازی کردند. آن‌ها بازی درگیرانه و فیزیکی را خوب بلد بودند و برای ما روز سختی شد».

مدافه برزیلی آبی‌پوشان درباره اینکه آیا دوباره می‌تواند طعم شیرین قهرمانی را با استقلال بچشد، این جملات را به زبان آورد:« یک بار در نیم فصل به استقلال آمدم و تیم درصدرجدول بود و درنهایت قهرمان شدیم و حالا نیز دوست دارم همان اتفاق رخ دهد و دوباره با استقلال به قهرمانی برسم. این آرزوی من است که قهرمانی را با استقلال تکرار کنم و امیدوارم با کمک همه بازیکنان و کادر فنی بتوانیم به این هدف بزرگ برسیم. استقلال تیم مهمی است که همیشه باید با قهرمانی پاسخ محبت هوادارانش را بدهد. امیدوارم آخر فصل با هواداران جشن قهرمانی بگیریم. البته باید بازی به بازی پیش برویم و از الان درباره قهرمانی حرفی به زبان نیاوریم».

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.