مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌ها، شبهات انتخاباتی را در مناطق خود رصد کرده و با شفاف‌سازی فعالیت‌ها و تشریح وضعیت روند برگزاری انتخابات، هیچ ابهامی در این خصوص برای مردم باقی نگذارند.

شبهات انتخاباتی شهرستان‌ها باید پاسخ داده شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، سیدناصر نعمتی روز یکشنبه در نشست وبیناری با مدیران روابط عمومی‌ فرمانداری‌های استان اظهار کرد: هماهنگی بین روابط عمومی‌های استانی و شهرستانی در امر انتخابات، می‌تواند در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بسیار تاثیرگذار باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی طرح منظومه فکری انتخابات را محور اصلی فعالیت روابط عمومی‌ها عنوان و بیان کرد: با اجرای این طرح، بسیاری از وظایف آگاهی بخشی روابط عمومی‌ها همچون پاسخگویی به‌موقع، ارائه روایت اول و اطلاع‌رسانی شفاف به عنوان راهبرد اصلی روابط عمومی فرمانداری‌ شهرستان‌های خراسان رضوی در حوزه‌های انتخاباتی عملی خواهد شد.

وی بر استفاده از استودیوی خبری انتخابات استانداری تاکید کرد و از حاضران در این وبینار خواست تا از این امکان برای ارائه آخرین تمهیدات انتخاباتی در شهرستان‌ها بهره کامل ببرند.

محسن سمیع، معاون رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز بر استفاده از سامانه جامع رسانه‌های کشور در خصوص هماهنگی رسانه‌های دارای مجوز و خبرنگاران رسمی و تولید محتوای رسانه‌های شهرستانها، تاکید و نحوه اجرای آن را تشریح کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.