رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور پُر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نقش به‌سزا و مؤثری در اقتدار و امنیت کشور دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: حضور پُر شور مردم در ۲۲ بهمن نقش مؤثری در اقتدار کشور دارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه) در دوازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن قصر شیرین باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با قدردانی از حضور پر شور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال کم‌نظیر بود و با امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شد.

سرلشکر باقری ادامه داد: این حضور پُر شور، نقش به‌سزا و مؤثری در اقتدار و امنیت کشور دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امیدواریم که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هم با همین شور، امنیت و اقتدار برگزار شود.

وی با قدردانی از وزیر کشور، سازمان انتظامی کشور و مجموعه نیروهای مسلح در برقراری امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: بخش امنیت، نقش قابل توجهی در حضور مردم دارد.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه موضوع دفاع مقدس اساسی است و باید به آن پرداخته شود، گفت: از رئیس‌جمهور که رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به هیأت وزیران دعوت کردند تا گزارشی از اقدامات ارائه دهند و در این راستا تصمیمات خوبی گرفته شده است، قدردانی می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تدریس درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه‌ها گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که در موضوع تدریس درس دفاع مقدس و مقاومت باید تربیت اساتید جدی گرفته شود و اساتید باید از نظر کیفی، علمی و فردی بتوانند دانشجویان را جذب کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.