مدیر سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که بیمارستان ناصر در نتیجه محاصره  و حمله نیروهای اسراییلی از خدمت‌رسانی خارج شده است.

سازمان جهانی بهداشت: بیمارستان ناصر از خدمت‌رسانی خارج شد

به گزارش قدس آنلاین، تدروس ادهانوم مدیر کل سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که مجتمع بیمارستانی ناصر در شهر خان یونس بعد از یک هفته محاصره و حملات مستمر اسرائیلی‌ها از خدمت رسانی خارج شده است.

وی اعلام کرد که به تیم این سازمان اجازه ورود به مجتمع بیمارستانی برای ارزیابی اوضاع بیماران و نیازمندی‌های پزشکی این بیمارستان داده نمی‌شود.

ادهانوم تصریح کرد که در حال حاضر حدود ۲۰۰ بیمار در این مجتمع حضور دارند که ۲۰ نفر از آن‌ها نیازمند انتقال به بیمارستان‌های دیگر هستند.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی دیروز با حمله به بیمارستان ناصر دست کم ۱۰۰ فلسطینی را در درمانگاه ناصر واقع در خان یونس بازداشت کردند.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز پیشتر تاکید کرده بود: نظامیان متجاوز تعداد زیادی از نیروهای امدادرسان و بیماران و آوارگان را در درمانگاه ناصر بازداشت و حبس کرده‌اند. در گزارش وزارت بهداشت نوار غزه تاکید شده است: عناصر صهیونیست علاوه بر حبس این افراد اقدام به بازجویی از آن‌ها در شرایط بسیار سخت می‌کنند.

حسام ابو صفیه مدیر بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه به تازگی اعلام کرده است که تعدادی از کودکان این منطقه طی روزهای گذشته در نتیجه سو تغذیه و کمبود غذا و انتشار بیماری‌های مسری به دنبال تجاوز نظامی و محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.