سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در همایش ملی تبیین ابعاد و دستاوردهای ناوگروه ۸۶ نداجا گفت: ماموریت موفق ناوگروه ۸۶ به کشورهای سلطه جو و زورگو نشان داد که دست اندازی به منافع ایران در هر نقطه از دنیا بی پاسخ نخواهد ماند.

سخنگوی وزارت امور خارجه: مأموریت موفق ناوگروه ۸۶ نشان داد دست‌اندازی به منافع ایران بی پاسخ نخواهد ماند

به گزارش قدس آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در همایش ملی تبیین ابعاد و دستاوردهای ناوگروه ۸۶ نداجا گفت: ماموریت موفق ناوگروه ۸۶ در عین صلح جویانه بودن و ارسال پیام‌های دوستی به بسیاری از کشورهای طول مسیر و نمایش توانایی و آمادگی جمهوری اسلامی ایران در کمک به صلح و امنیت بین‌المللی در عین حال به کشورهای سلطه جو و زورگو نشان داد که دست اندازی به منافع ایران در هر نقطه از دنیا بی پاسخ نخواهد ماند. 

وی تصریح کرد: نیروی مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار و دوشادوش سایر قوای مسلح ایران هر اقدامی را که علیه منافع ملی کشور باشد بی پاسخ نخواهد گذاشت.

کنعانی همچنین اظهار داشت: آمادگی، اقتدار و نمایش قدرت نیروهای مسلح ایران نه تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه دیپلماسی تولید کننده قدرت و ظرفیت ملی و موجب عزت و اقتدار میهن اسلامی می‌شود.

دومین روز همایش ملی تبیین ابعاد و دستاوردهای ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با شعار «اقتدار جهانی با همت ایرانی» با حضور مسئولان لشکری و کشوری، صبح امروز (یکشنبه) با حضور مسئولان لشکری و کشوری و وابستگان نظامی کشورهای خارجی در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

این همایش با هدف روشنگری، گفتمان‌سازی و بصیرت‌افزایی مأموریت ناوگروه ۸۶ نداجا برگزار خواهد شد.

ابعاد تجربیات و دستاوردهای راهبردی، سیاسی، امنیتی و دیپلماسی دریایی، ابعاد تجربیات و دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی، ابعاد تجربیات و دستاوردها در حوزه هدایت و راهبری، ابعاد تجربیات و دستاوردها در حوزه دانش و تحرک، ابعاد تجربیات در دستاوردهای ارتباطی و تجهیزات الکترونیکی و ابعاد تجربیات و دستاوردهای لجستیکی و پشتیبانی دریایی از جمله محورهای برگزاری دومین روز از این همایش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.