قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به آستان مقدس حرم امامین کاظمین(ع) مشرف شد.

تشرف قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به آستان مقدس حرم کاظمین(ع)

به گزارش آستان‌نیوز، مصطفی فیضی، در حاشیه سفر خود به کشور عراق که به منظور شرکت در جشنواره ربیع الشهاده که در  شهر کربلا برگزار شد، ضمن توفیق زیارت حرم کاظمین(ع) از پروژه‌های عمرانی و توسعه صحن‌های حرم بازدید کرد.

وی همچنین از ساخت پروژه زیر سطحی صحن امام باقر(ع) در آستان مقدس کاظمین به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی این آستان بازدید و نقطه نظراتی را بیان کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، همچنین در حاشیه این سفر با سید محمد مجید الموسوی تولیت مسجد کوفه دیدار و گفت وگو کرد.

مصطفی فیضی در این دیدار به افزایش ارتباطات فی مابین و همکاری‌ها تاکید کرد و گفت: آستان قدس رضوی آماده ارائه هر نوع تجربه در راستای ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائران است.

 فیضی در ادامه به فعالیت‌های آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف سال اشاره کرد و افزود: آستان قدس رضوی در صدد است این فرهنگ را توسعه دهد که علاوه بر انجام فعالیت‌های مختلف در مناسبت‌های شهادت ائمه اطهار(ع) از جمله برپایی مواکب، مردم و کنشگران فرهنگی به ایام ولادت‌ها و شادی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند در همین راستا برای دومین سال متوالی میزبان مواکب خدمت رسانی در دهه کرامت هستیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: در ایام شهادت و ولادت امام رضا(ع) میزبان مواکب عراقی هستیم و حضور پر رنگ این مواکب قابل تقدیر و توجه است.

وی در ادامه به ارائه خدمات آستان قدس رضوی به زائران غیر ایرانی اشاره کرد و از اختصاص صحن‌ها و رواق‌های مختلف از جمله دارالرحمه، غدیر و... ویژه زائران عرب، اردو و انگلیسی زبان سخن گفت، همچنین در ادامه به لزوم تقویت ارتباطات بین عتبات مقدس و استفاده از ظرفیت‌های اعتاب برای مقابله با مکر، حیله و دسیسه‌های دشمنان برای جدایی دو ملت و مردم دو کشور تاکید کرد.

سید محمد مجید الموسوی، تولیت مسجد کوفه نیز به بخشی از برنامه‌های عمرانی مسجد کوفه اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد روز افزون سالانه حضور زائران، خدمت رسانی نیز باید لحظه به لحظه رو به افزایش باشد و شاهد توسعه حرم‌ها باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.