رییس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: ۲۰۰ هکتار از مجموع ۱۳ هزار هکتار سطح باغات این شهرستان توسط اتاق اصناف کشاورزی بروجرد در سال جاری شناسنامه دار شد.

۲۰۰ هکتار از باغات بروجرد شناسنامه‌دار شد

به گزارش قدس آنلاین؛ جواد گودرزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: صدور شناسنامه و پروانه باغات با هدف پرداخت اعتبارات و تسهیلات بانکی، تجهیز و نوسازی و سرمایه در گردش زیربخش‌های باغبانی و قابل پذیرش در قوه قضائیه برای صدور کفالت و ضمانت دادگاه‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: تامین حامل‌های انرژی و سوخت، اعمال انواع قوانین موضوعه عرصه‌های باغی و معافیت‌ها و پرداخت تسهیلات یارانه‌ای بانکی در خصوص اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار از جمله مزایای شناسنامه‌دار شدن باغات است.

رییس جهاد کشاورزی بروجرد بیان کرد: شناسایی بهره‌برداران و تولیدکنندگان در خریدهای تضمینی، حمایتی و توافقی و تایید مبدا تولید برای صادرات محصولات کشاورزی، مورد پذیرش در امور بانکی، مالیاتی و گمرکی کشور و پذیرش در اتاق بازرگانی و ملاک صدور کارت بازرگانی از جمله مزایای دیگر شناسنامه دار شدن باغات است.

گودرزی اضافه کرد: پذیرش در اجرای طرح عرضه مستقیم کالا در میادین و بازارچه‌های شهر و روستا برابر ماده ۱۶ قانون بهبود و استفاده از قانون معافیت سهم کارفرمای بیمه تامین اجتماعی و استفاده از معافیت بیمه خویش فرمایی تامین اجتماعی موضوع ماده ۶۳ قانون الحاق ۲ نیز از دیگر مزایای شناسنامه‌دار شدن اراضی باقی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.