۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 966522

الهه منصوریان چهره نام‌آشنای ووشو ایران در حالی به‌زودی و رسما سرمربی تیم ملی بانوان خواهد شد که به‌نظر می‌رسد راضیه طهماسبی نیز راهی تیم جوانان شود.

منصوریان به‌زودی سرمربی تیم ملی خواهد شد

 از فدراسیون ووشو خبر می‌رسد که مدیران این رشته توافقات لازم را با الهه منصوریان انجام داده‌اند و این چهره نام‌آشنا به‌زودی و رسما سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ایران خواهد شد.

منصوریان که افتخارات زیادی را در کارنامه دارد در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو نیز همچون اداور گذشته این رویداد بزرگ قاره‌ای، پشت سد چینی‌ها ماند و مدال نقره گرفت. منصوریان با این اوصاف از سه دوره حضور در بازی‌های آسیایی با ۲ نقره و یک برنز به کار خود پایان داد و در هر سه دوره نیز مغلوب چینی‌ها شد. او سه طلا، یک نقره و یک برنز جهان را هم در کارنامه دارد.

وی چندی پیش و در پایان لیگ برتر ووشو بانوان که با قهرمانی سپاهان (تیمی که منصوریان در آن حضور داشت) از دنیای قهرمانی به صورت رسمی وداع کرد. منصوریان پس از این وداع در گفت‌وگو با ایرنا نیز اعلام کرد که پیشنهادی از سوی مسئولان فدراسیون برای حضور در دنیای مربیگری به او شده است.

این چهره نام‌آشنا سال گذشته هدایت تیم جوانان ایران را برعهده داشت و اکنون اطلاعات کسب شده از سوی خبرنگاران ایرنا نشان می‌دهد که او با مسئولان فدراسیون به توافقات لازم رسیده و اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد، به‌زودی و رسما سرمربی تیم ملی بانوان در رده سنی بزرگسالان خواهد شد.

از سوی دیگر راضیه طهماسبی که سال‌ها هدایت تیم ملی بانوان ایران را عهده‌دار بود و افتخارات متعددی نیز با سرمربیگری او به دست آمد، حضورش در تیم بزرگسالان پایان یافته، اما شنیده می‌شود فدراسیون در نظر دارد از توانایی این مربی در جای دیگری استفاده کند. احتمالا راضیه طهماسبی نیز سرمربی تیم جوانان دختران خواهد شد و در غیر اینصورت جای دیگری برای او از سوی مدیران فدراسیون ووشو در نظر گرفته خواهد شد

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.