استاندار هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان حدود ۴۰ هزار رأی اولی دارد که می‌توانند شورآفرین انتخابات امسال باشند، گفت: حضور حداکثری مردم سبب می‌شود جلوه عینی و عملی مردم‌سالاری دینی ایران به رخ دشمنان کشیده شود.

انتخابات پرشور جلوه مردم‌سالاری دینی را به رخ دشمنان می‌کشد

به گزارش قدس انلاین، مهدی دوستی ظهر امروز در حاشیه همایش رأی اولی‌ها اظهار داشت: امروز همایش رأی اولی‌ها در بندرعباس برگزار شد، این استان حدود 40 هزار رأی‌اولی دارد که می‌توانند شورآفرین انتخابات امسال باشند.

وی افزود: این نوجوانان با شور و شوقی که دارند پتانسیل دارند به عنوان موتور حرکت انتخابات باشند، در این مراسم انتخابات نمادین هم برگزار شد و رأی اولی‌ها با شیوه رأی دادن هم آشنا شدند.

استاندار هرمزگان گفت: حضور رأی اولی‌ها و حضور سایر آحاد مردم در انتخابات بسیار مهم است. این حضور به اندازه‌ای مهم است که همه جبهه کفر و دشمنان نظام و انقلاب جمع شده‌اند و برای ضربه زدن به مردم و انقلاب متحد شده‌اند تا جلوی اراده ملت ایران بایستند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم سبب می‌شود جلوه عینی و عملی مردم‌سالاری دینی ایران به رخ دشمنان کشیده شود و هیمنه دشمنان بار دیگر پس از انقلاب سال 57 در هم بشکند.

استاندار هرمزگان گفت: دانش‌آموزان هم مانند سایر اقشار جامعه می‌توانند در انتخابات شرکت و مهر تأییدی بر نظام مردم‌سالاری نظام اسلامی بزنند و با شور و شوق خود می‌توانند انتخابات را باشکوه‌تر کنند.

وی ادامه داد: رأی اولی بودن هم تمرین حضور در عرصه سیاسی است، دانش آموزان یاد می‌گیرند با انتخاب‌ها و تصمیمات خود زندگی را شکل دهند و آینده خود را بسازند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.